مایکروسافت و معرفی موس جدید

  • تاریخ: چهارشنبه 26 مهر 1396 - 18:05
  • صفحه: اخبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مایکروسافت و معرفی موس جدید

امروز در کنار Sufface Book 2 جدید، مایکروسافت همچنین یک Surface Mouse معرفی کرد. در حالی که یک پد لمسی برای کار با سیستم‌ عامل‌های نصب شده بر روی کامپیوتر خانگی چندان جالب نیست، بخصوص زمانی که مورد یک پد لمسی شیشه‌ای بزرگ همانند موردی که بر روی Surface Book تعبیه شده است باشد، دستگاههای دقیق‌تری همچون یک موس یا قلم معمولا برای کاربران حرفه‌ای از جذابیت بیشتری برخوردار است.
از آنجایی که مایکروسافت از قبل Surface mouse و قلم را معرفی کرده است، هر دوی این لوازم جانبی نسخه‌های جدیدترین هستند که با مدلهایی که امسال به بازار عرضه شدند معرفی شدند. مایکروسافت برای کاربرانی که به بازیهای کامپیوتری بر روی Surface Book 2 علاقمندند، یک Surface Mouse جدید معرفی کرده است که برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است. این موس جدید، همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، همچون یک موس MX Maser از کمپانی Logitech است که کاربران حرفه‌ای را نیز هدف گرفته است. سه دکمه‌ با قابلیت تغییر کاربرد در کنار این موس تعبیه شده‌ است که می‌توانید از آنها برای باز کردن اپلیکیشن‌ها و دیگر موارد استفاده کنید. این موس از ویندوز 10 بر روی سیستم‌های خانگی، macOS، سیستم عامل‌های قدیمی‌تر ویندوز و همچنین گوشی‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند. این ابزار به شما اجازه می‌دهد که به سه دستگاه متصل شوید و به سادگی با استفاده از لاستیک چرخشی روی آن نمایشگرها را تغییر دهید، اما برای استفاده بر روی macOS و نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز باید از یک USB استفاده کنید.

همچون دیگر محصولات مایکروسافت،‌ این موس از یک حس نرم و راحتی برخوردار است. کلیک کردن با آن احساس رضایت به شما می دهد و حرکات آن بسیار دقیق است. هرچند که قرار نیست به این زودی‌ها از آن برای استفاده در بازیهای کامپیوتری استفاده کنید، ویژگی‌ چشمگیر آن بیشتر در طراحی آن نهفته است. سطح خارجی خاکستری همراه با لبه‌های منحنی کار با آن را برای بازه‌های بلند زمانی راحت می‌کند. اگر چندان از وسایل جانبی نه چندان مرتبط استفاده نمی‌کنید، این موس جدید یک ابزار ایده آل برای Surface Book 2  و Surface Studio جدید شما خواهد بود. هیچ مورد انقلابی در این موس بکار گرفته نشده است اما آنهایی که صاحب سبک اند و خوب و بد را تشخیص می‌دهند بطور قطع از کار با این موس لذت خواهند برد.
موس Surface را نمی‌توان همچون موس MX Master از Logitech شخصی‌ سازی کرد اما اگر مدتهاست منتظر یک موس ارگونومیک با Surface خود هستید، Surface Mouse یک گزینه‌ی بی عیب و نقص برای شما خواهد بود. این موس از ماه آینده در ایالات متحده و کانادا با قیمت 99 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه ها
افزودن دیدگاه